شهریار نوبخت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو از 24 تا 29 آذر سال جاری در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است.
وی با اشاره به اینکه سه ورزشکار برای شرکت در این اردو دعوت شده اند بیان کرد: رضوی نیا به همراه عرفان شیخ ریحانی از اردبیل و علی امینی از اصفهان تمرینات خود را زیر نظر محمد میرمحمدی سرمربی تیم ملی آغاز کرده اند.
وی ادامه داد: این فلوریست جوان عضو ثابت تیم ملی است و قرار است در آینده نزدیک برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا عازم کشور اردن شود.
دبیر هیات شمشیربازی با اشاره به میزبانی ارومیه در برگزاری اردوی تیم ملی دختران جوانان کشور گفت: چهار اپه ایست ارومیه ای به این اردو دعوت شده و در آن حضور دارند.
نوبخت افزود: این اردو با حضور 10 ورزشکار در خانه شمشیربازی ارومیه در حال برگزاری است.
وی با اشاره به اینکه این اردو از 21 تا 29 آذرماه جاری در حال برگزاری است، بیان کرد: زهرا مردتیزخراب، سما کشی آده، مبینا بافراست و فریماه باباپور چهار ورزشکار ارومیه ای حاضر در این اردو هستند.
وی با بیان اینکه ورزشکارانی از اصفهان، یزد، البرز، تهران و آذربایجان غربی در این اردوی آمادگی حضور دارند، ادامه داد: مهسان ایوبی، زهرا عیدی شاطر، مایده رضایی، آنوشا شهابی، فاطمه خراسانی و غزل حاج علی اکبری دیگر دعوت شدگان به اردو هستند.
به گزارش ایرنا هادی رضوی نیا با 18 سال سن، دارنده مقام سوم مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا را در تایلند است و حدود هشت سال به صورت حرفه ای این ورزش را دنبال می کند.
این فلوریست جوان با تلاش و پشتکار از چهار سال قبل به عضویت تیم ملی در آمد.
طی 3 هفته گذشته تیم دختران استان مقام سوم و جام برنزی نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور را کسب کردند.
در بخش فلوره انفرادی این المپیاد «هانیه خوش خواهی» و «شیدا حسینی» هر 2 از آذربایجان غربی به ترتیب مدال های طلا و نقره را کسب کردند.
در بخش انفرادی اسلحه اپه «سما کشی آده» مدال برنز را از آن خود کرد و در بخش تیمی اسلحه فلوره تیم آذربایجان‌غربی با ترکیب «هانیه خوشخواهی، شیدا حسینی، هلیا اسماعیل‌زاده و زهرا حیدرزاده» جام طلایی را بالای سر برد و تیم اسلحه اپه استان نیز با ترکیب «سما کشی آده، فاطمه احمدی، زهرا مرد و آنیتا بیات ماکو» به مقام نایب قهرمانی رسید.
هیات شمشیربازی آذربایجان غربی یکی از هیات های فعال و موفق آذربایجان غربی است که با تاسیس خانه شمشیربازی در محل ورزشگاه تختی ارومیه، فعالیت چشمگیری در راستای جذب و تربیت علاقه مندان این رشته دارد و فعالیت خود را از سال 1382 در استان آغاز کرد.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.