به گزارش ایرنا، علی مکرمی روز پنجشنبه در بازدید از روستای ' درویش رش' بخش مرکزی تکاب افزود: هم اینک 22 روستای این شهرستان با 2 هزار و 565 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند است.
وی با اشاره به وضعیت مطلوب اجرای طرح های گازرسانی به روستاهای تکاب بیان کرد: تا پایان سال 1398 بیش از 80 درصد روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان تحت پوشش شبکه گاز طبیعی قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه گازرسانی به روستاها در دولت تدبیر و امید شتاب گرفته است، اضافه کرد: بیش از 400 میلیارد ریال سرمایه گذاری در دولت تدبیر و امید برای گازرسانی به روستاهای تکاب انجام شده است که اقدام مهمی در راستای محرومیت زدایی از شهرستان به شمار می رود.
وی افزود: برای تسریع و بهره برداری به موقع از طرح های گازرسانی باید اهالی روستاها با ادارات و دستگاه های اجرایی و پیمانکاران طرح همکاری و تعامل کنند.
فرماندار تکاب با بیان اینکه محرومیت زدایی از روستاها در برنامه دستگاه های اجرایی تکاب قرار دارد، گفت: در یک سال گذشته در بسیاری از روستاهای تکاب طرح هادی اجرا شده و زیرساخت های عمرانی روستاهای این شهرستان تا حد مطلوبی ارتقا یافته است.
وی بیان کرد: آسفالت جاده ها و معابر روستایی تکاب در سال آینده شتاب بیشتری خواهد گرفت.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 100 درصد جمعیت ساکن در مناطق شهری تکاب تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار گرفته و بیش از 18 هزار انشعاب ثابت گاز شهری در این شهر وجود دارد.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت و 102 روستا در جنوبی ترین نقطه آذربایجان غربی واقع شده و از شهرهای محروم و توسعه نیافته این استان است.
7514/3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.