منصور قلیزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون برای اجرای طرح تامین آب این مجتمع مسکونی بیش از 20 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی بیان کرد: برای تکمیل طرح آبرسانی به مجتمع مسکن مهر تکاب 11 میلیارد ریال اعتبار برای امسال و 14 میلیارد ریال نیز برای سال آینده پیش بینی و برآورد شده است.
قلیزاده با اظهار امیدواری به تخصیص به موقع اعتبارات مورد نیاز این طرح ادامه داد: هم اینک آب شرب مورد نیاز ساکنان این مجتمع مسکونی به صورت موقت با پمپاژ از شبکه آب شرب شهری تامین می شود که با بهره برداری از این طرح، انشعاب ثابت به مشترکان واگذار شده و آب شرب پایدار برای این مجتمع تامین می شود.
رییس اداره آبفای شهری تکاب اضافه کرد: طرح تامین آب شرب مجتمع 192 واحدی مسکن مهر فرهنگیان تکاب یک واحد ایستگاه پمپاژ و یک مخزن 2 هزار متر مکعبی را شامل می شود که برای احداث آن 8.5 کیلومتر خط لوله انتقال در حال احداث است.
قلیزاده گفت: رفع موانع فراروی تکمیل این طرح نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان است که برای شتاب بخشیدن به روند اجرای پروژه باید اعتبارات مورد نیاز به موقع تامین شود.
به گزارش ایرنا 2 مجتمع مسکن مهر 192 و 64 واحدی در تکاب احداث شده اما برخی از زیرساخت های آنها از جمله آب شرب و گاز هنوز تامین نشده است.
شهرستان تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.