سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: از انتقاد رسانه ها در چارچوب قانون استقبال می کنیم.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی مصطفوی امروز در جلسه هم اندیشی هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان غربی و هیات رییسه خانه مطبوعات استان که در استانداری برگزار شد، به شرایط ویژه کشور و تحریم های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: دشمنان به دنبال ایجاد نا امیدی در میان مردم هستند و در این راستا رسانه های می توانند با امید آفرینی و بیان توانمندیهای نظام اسلامی نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده و از تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع کنند.
وی در ادامه  سخنان خود با بیان ابلاغ منشور گفتگوی سیاسی در 9 ماده اظهار کرد: یکی از بندهای مهم این منشور افزایش  ارتباط مسئولین با رسانه ها است .
مصطفوی در ادامه با استقبال از انتقاد سازنده رسانه ها از مسئولان و عملکرد دولت ادامه داد: از انتقاد رسانه ها در چارچوب قانون استقبال می کنیم چرا که بر این اعتقادیم انتقاد سازنده موجب رشد و تعالی جامعه می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به جریان سازی برخی از رسانه های علیه استاندار آذربایجان غربی و برداشت نادرست از اظهارات ایشان در دیدار با دانشجویان اهل استان مقیم تهران اشاره کرد و گفت: استاندار آذربایجان غربی در این سخنرانی هیچ واقعه ی تاریخی را انکار نکردند  و به تشریح دلایل عقب ماندگی های تاریخی استان پرداختند .
شیرازه محبت مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی نیز در این نشست بر تعامل بیشتر روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان با رسانه ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی و رسانه ها به عنوان بالهایی هستند که برای ارتقای ایران اسلامی در کنار هم به پرواز در آمده اند.
 وی با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بر افزایش تعاملات مدیران دستگاه های اجرایی استان با رسانه ها و ارائه عملکرد دولت و نظام اسلامی به رسانه ها تاکید کرد و گفت:  رسانه ها در جامعه امید آفرینی کنند و از سیاه نمایی و ایجاد اختلاف میان اقشار مختلف مردم دوری کنند . در این جلسه اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و هیات رییسه خانه مطبوعات استان نکته نظرات خود را در خصوص افزایش تعاملات رسانه ها با روابط عمومی ها بیان کردند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.