سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری روز دوشنبه در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه آذربایجان غربی افزود: این استان به عنوان خط مقدم در دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان های امام (ره) بوده و از کیان جمهوری اسلامی حمایت و حفاظت می کند.
وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی در دفاع از انقلاب و مرزهای ایران اسلامی زبانزد مردم کشور است، اظهار داشت: مردم استان در شهرها و جبهه های حق علیه باطل که مورد طمع ضد انقلاب و دشمنان بوده است، جانفشانی های زیادی انجام داده اند.
وی اضافه کرد: آذربایجان غربی جزو پنج استان درگیر در دوران دفاع مقدس بوده و رزمندگان این استان در 32 عملیات مختلف حضور جانانه داشتند که یک افتخار بزرگ در تاریخ به شمار می رود.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به تقدیم 12 هزار شهید توسط مردم استان گفت: امروز شاهد اقتدار، عظمت و بزرگواری مردم شهرستان های مختلف استان هستیم که ناشی از فداکاری در مقابل دشمنان اسلام است.
سردار شهسواری افزود: این استان با چهار یادمان ملی از جمله یادمان شهید بروجردی در نقده، یادمان شهید ناصر کاظمی در پیرانشهر، یادمان شهید امینی در مهاباد و یادمان بلفت و دوپازا در سردشت میزبان بیش از 200 هزار زائر در قالب کاروان راهیان نور است.
وی ادامه داد: دشمن امروز به دنبال ایجاد و تغییر تفکر انقلابی با تفکر مادی گرایی و غرب گرایی است و باید در این رابطه صاحبان قلم با جدیت وارد شوند تا این توطئه دشمن را نیز مثل توطئه های قبلی خنثی کنند.
وی در پایان از اصحاب رسانه و صاحبان قلم خواست تا در جریان سازی فرهنگی اجتماعی دینی را در جامعه جاری کنند.
به گزارش ایرنا، این آیین به مناسبت بزرگداشت 12 هزار شهید آذربایجان غربی در عملیات های مختلف دوران دفاع مقدس برگزار شد.
6009/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.