حسام شیرازه محبت روز یکشنبه در جلسه هم اندیشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان افزود: تدوین سند راهبردی روابط عمومی ها نیز کار بسیار بزرگی بود که در استان به سرانجام رسید اما مهمترین قسمت آن ضمانت اجرایی سند است.
وی با تاکید بر اینکه در آینده نزدیک این سند همراه با دستور استاندار به دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود، اضافه کرد: اکنون سیاست های ارتباط محور استاندار آذربایجان غربی فرصتی بی بدیل برای تجدید ساختار و جهش روابط عمومی دستگاه های اجرایی و تقویت نظام اطلاع رسانی دولت فراهم کرده است.
وی افزود: روابط عمومی های استان اکنون با ضعف ها و مشکلات متعددی روبه رو است و این ضعف ها باید با آسیب شناسی و کار کارشناسی رفع شود.
شیرازه گفت: از جمله این ایرادها می توان به جایگاه ضعیف واحد روابط‌عمومی در برخی دستگاه های اداری، نبود بودجه، کمبود نیروی متخصص و کارآمد اشاره کرد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی بیان کرد: امروز دشمنان با سیاه نمایی در پی برجسته سازی مشکلات موجود در جامعه ایرانی هستند و روابط عمومی ها باید با صراحت تمام دستاوردهای نظام را اطلاع رسانی کنند.
شیرازه محبت اظهار داشت: افتخار به گذشته انقلاب اسلامی و امید به آینده باید سرلوحه همه مدیران و کارشناسان روابط عمومی های دستگاه های اداری باشد.
به گزارش ایرنا در این جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی های دستگاه های اداری به بیان نکته نظرهای خود پرداختند و پیشنهاد شد تا نماینده عالی دولت در آذربایجان غربی در دیداری با مدیران دستگاه های اجرایی یا یکی از جلسات شورای اداری بر اهمیت جایگاه روابط عمومی ها تاکید کرده و مدیران دستگاه ها را ملزم به حمایت و پشتیبانی و فعال سازی واحدهای روابط عمومی کند.
همچنین پیشنهاد شد تا دوره های آموزشی در طول سال به منظور دانش افزایی روابط عمومی برگزار شود و هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها به صورت دوره ای در ادارات مختلف حضور پیدا کند.
7125/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.