سرهنگ مجید محبعلی روز سه شنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد بر اثر وقوع 33 فقره تصادف منجر به فوت در داخل شهر و محورهای مواصلاتی این شهرستان جان خود را از دست داده اند.
وی ادامه داد: امسال هفت فقره تصادف در داخل شهر روی داده است که بر اثر این حوادث هفت نفر جان باخته اند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 13 درصد کاهش یافته است.
وی در خصوص تصادفات جاده ای نیز بیان کرد: در همین مدت 26 فقره تصادف منجر به فوت در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان روی داده که منجر به مرگ 38 نفر شده است.
وی اضافه کرد: این آمار نیز در مقایسه با سال گذشته پنج درصد کاهش دارد.
فرمانده انتظامی بوکان همچنین شمار تصادف های جرحی در این مدت را 776 فقره اعلام کرد و گفت: تعداد تصادف های جرحی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 درصد افزایش دارد.
وی اضافه کرد: در تصادفات جرحی این شهرستان یکهزار و 187 نفر زخمی شده اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد بیشتر است.
سرهنگ محبعلی مهم ترین عامل حوادث رانندگی این شهرستان را عامل انسانی عنوان کرد و افزود: بی توجهی راننده به جلو، رعایت نکردن سرعت مطمئنه و مشکلات جاده ای از جمله مهمترین عوامل منجر به تصادف در بوکان است.
به گزارش ایرنا، بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
محورهای مواصلاتی بوکان به علت قرار گرفتن در مسیر استان های آذربایجان غربی به کردستان یکی از جاده های پرتردد شمال غرب کشور به شمار می رود.
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.