سرهنگ عباس فرمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه دلیل کاهش تلفات در سال جاری مساعد بودن شرایط جوی بوده، افزود: در این مدت تعداد سوانح منجر به فوت با 13 نفر متوفی نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نکرده است.
وی با اشاره به اینکه تصادفات جرحی نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 29 درصد افزایش یافته است، ادامه داد: در سال گذشته تعداد تصادفات جرحی 223 فقره بوده که امسال این تعداد به 287 مورد رسیده است.
به گفته وی تصادفات های خسارتی استان نیز در این مدت 21 درصد کاهش یافته و از 101 تصادف جرحی در سال گذشته به 80 فقره در سال جاری رسیده است.
فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی با اشاره به خدمات مضاعف پلیس در نوروز سال جاری، گفت: تعداد مجروحان سوانح رانندگی نیز از 433 نفر در سال گذشته به 578 نفر در سال جاری رسیده و حدود 33 درصد افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه در مجموع تصادفات از 337 فقره در سال گذشته به 380 مورد در سال جاری رسیده، اظهار کرد: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 13 درصد به دلیل بالا رفتن تعداد مسافران نوروزی افزایش یافته است.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بداخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.
3072/6009
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.