پیمان رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت های لیگ برتر والیبال نوجوانان باشگاههای کشور در گروه /ب/ به میزبانی شهر کاشان از روز 17 آذر ماه در سالن جهان پهلوان تختی این شهر آغاز شده است.
وی بیان کرد: در این رقابت ها 6 تیم شهرداری ارومیه، پیکان تهران، شهرداری تبریز، خاتم اردکان، شهرداری ورامین و پیام خراسان حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه هدایت تیم نوجوانان شهرداری ارومیه را یوسف قربانی بر عهده دارد، ادامه داد: این تیم عصر دوشنبه در سومین دیدار خود مقابل نماینده خراسان در ست های اول و چهارم با امتیازات 25 بر 22 و 25 بر 23پیروز شد ولی ست های دوم، سوم و پنجم را به ترتیب با امتیازات 25 بر 19، 25 بر 23 و 15 بر 13 به حریف خود واگذار کرد.
مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: تیم‌ نوجوانان شهرداری ارومیه امروز سه شنبه در چهارمین روز این مسابقات به مصاف شهرداری ورامین می رود.
رضایی افزود: سینا زینالی و اردلان سید عباسی در پست پاسور، محمد هشتوار و امیر محمد حیدری زاد در پست پشت خط زن، امیررضا رزاقی و امید حسن زاده در پست لیبرو، محمد مختاری، امید حسنی، علیرضا مصطفوی لک، محمد صالحی و محمد بهرام علیزاده در پست دریافت کننده قدرتی، ارکان اصغر پور، یاسین کاظم زاده و مهرشاد غفاری در پست سرعتی بازیکنان تیم نوجوانان شهرداری ارومیه هستند.
به گزارش ایرنا، تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه پیشتر در مقابل پیکان شکست خورده و در مقابل همنام تبریزی خود پیروز شده بود.
سعید شیری به عنوان کمک مربی و توحید نوری سرپرستی این تیم را بر عهده دارد.
تیم های سایپا تهران، عقاب نیروی هوایی، شهرداری گنبد، کاله مازندران، شهروند اراک، دورنای ارومیه و فولاد سیرجان نیز در گروه الف این مسابقات حضور دارند.
13 تیم با 243 ورزشکار در مسابقه های سوپر لیگ والیبال نوجوانان کشور به مدت یک هفته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.