به گزارش ایرنا رقابت های لیگ برتر والیبال نوجوانان باشگاهای کشور در گروه ب به میزبانی شهر کاشان از روز ۱۷ آذر ماه در سالن جهان پهلوان تختی این شهر آغاز شده است؛ در این رقابت ها 6 تیم شهرداری اورمیه، پیکان تهران، شهرداری تبریز، خاتم اردکان، شهرداری ورامین و پیام خراسان جضور دارند.
شاگردان یوسف قربانی در تیم شهرداری ارومیه ست های اول و سوم را با امتیازهای 25 بر 19 و 25 بر 20 پیروز شدند ولی ست های دوم، چهارم و پنجم را با امتیازهای 25 بر 21 و 25 بر 20 و 18 بر 16 به حریف خود واگذار کردند.
تیم‌ شهرداری ارومیه امروز یکشنبه در دومین روز این مسابقات به مصاف همنام تبریزی خود می رود.
سینا زینالی و اردلان سید عباسی در پست پاسور، محمد هشتوار و امیر محمد حیدری زاد در پست پشت خط زن، امیررضا رزاقی و امید حسن زاده در پست لیبرو، محمد مختاری، امید حسنی، علیرضا مصطفوی لک، محمد صالحی و محمد بهرام علیزاده در پست دریافت کننده قدرتی، ارکان اصغر پور، یاسین کاظم زاده و مهرشاد غفاری در پست سرعتی بازیکنان تیم نوجوانان شهرداری ارومیه هستند.
هدایت این تیم را یوسف قربانی با کمک سعید شیری بر عهده دارد و توحید نوری سرپرست آن است.
تیم های سایپا تهران، عقاب نیروی هوایی، شهرداری گنبد، کاله مازندران، شهروند اراک، دورنای ارومیه و فولاد سیرجان نیز در گروه الف این مسابقات حضور دارند.
پیکان تهران در نخستین دیدار این دوره از رقابت ها با نتیجه سه بر 2 شهرداری ارومیه را شکست داد و پیام خراسان سه بر یک مقابل شهرداری ورامین به پیروزی رسید.
13 تیم با 243 ورزشکار در مسابقه های سوپر لیگ والیبال نوجوانان کشور به مدت یک هفته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.