محمد اقوامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این قاچاقچیان قصد داشتند این تعداد گوسفند را از طریق بیراهه های مرز پیرانشهر به شمال عراق منتقل کنند که دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: پس از ارجاع این قاچاقچیان به شعبه تعزیرات حکومتی پیرانشهر، این افراد علاوه بر جریمه در نظر گرفته شده، بر ضبط احشام کشف شده نیز محکوم شدند.
وی با اشاره به کشف قاچاق 2 هزار و 100 قطعه لوازم یدکی خودرو در ارومیه بیان کرد: متهمان این پرونده نیز پس از ارجاع به تعزیرات حکومتی علاوه بر ضبط کالا به پرداخت 476 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: قاچاق یکهزار و 150 باکس سیگار دیگر پرونده مهم روزهای گذشته وارده به شعب تعزیرات حکومتی بود.
اقوامی افزود: در این پرونده نیز که به شعبه تعزیرات حکومتی چالدران ارجاع شد، متهم پرونده علاوه بر ضبط کالا به پرداخت 423 میلیون ریال جریمه محکوم شد.
وی اضافه کرد: قاچاق سیگار و البسه همچنان جزو مهمترین اقلام قاچاق در استان به شمار می رود.
به گزارش ایرنا، هفته گذشته نیز یک محموله قاچاق احشام در جنوب آذربایجان غربی کشف و متهمان آن به پرداخت بیش از 2 میلیارد و 600 میلیون ریال جریمه محکوم شده بودند.
آذربایجان غربی از جمله استان های درگیر با معضل قاچاق کالا و ارز به شمار می رود و در راستای حمایت از تولید داخل، امسال جریمه های سنگین تری به متهمان این پرونده ها در نظر گرفته می شود.
8137/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.