محمد اقوامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران گمرک بازرگان با بررسی اسناد اعلام کردند که یک دستگاه خودرو به کشور وارد شده ولی در موعد مقرر از کشور خارج نشده است.
وی اضافه کرد: پس از دریافت شکایت این پرونده، شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز ماکو متهم پرونده را به پرداخت جریمه این میزان جریمه محکوم کرد.
وی همچنین از کشف 109 هزار و 699 نخ سیگار قاچاق در سردشت خبر داد و بیان کرد: پس از ارجاع این پرونده به شعبه تعزیرات حکومتی این شهرستان، متهم به ضبط کالا و پرداخت 700 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی بررسی پرونده های مربوط به قاچاق البسه را از جمله بیشترین موارد کاری شعب این اداره کل برشمرد و ادامه داد: در هفته گذشته 2 مورد قاچاق البسه شامل روسری و شلوار قاچاق به این شعب وارد شد که عاملان این پرونده ها در مجموع 920 میلیون ریال جریمه شدند.
اقوامی گفت: متهمان این پرونده ها قصد داشتند که یکهزار و 800 ثوب روسری و 842 ثوب شلوار قاچاق را به داخل کشور منتقل کنند که پس از ارجاع به شعب تعزیرات حکومتی به ترتیب به ضبط کالا و پرداخت 420 و 500 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی از جمله استان های درگیر با معضل قاچاق است و سالانه هزاران پرونده در این خصوص در شعب تعزیرات حکومتی این استان بررسی می شود.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.