رییس دانشگاه پیام نور واحد مهاباد روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این کارگاه آموزشی توسط گروه کامپیوتر این دانشگاه و با حضور 30 نفر از دانشجویان و علاقه مندان به حوزه هنر برگزار شد.
معروف خلیلی ادامه داد: در این کارگاه تعاریف انیمیشن و تکنیک ساخت و مراحل تولید آن از نظر فنی و محتوایی در 2 قالب صوت و تصویر به شرکت کنندگان آموزش داده شد.
وی اضافه کرد: دانشجویان و دانش آموختگان گرافیک، فیلم سازی، تولید کنندگان محتوا و دانشجویانی که به رشته گرافیک و انیمیشن علاقه مند بودند، در این کارگاه شرکت کردند.
رییس دانشگاه پیام نور مهاباد با بیان اینکه این کارگاه به صورت رایگان برگزار شد، اظهار داشت: این کارگاه با هدف یافتن راهکارهای مختلف کسب درآمد از طریق متحرک سازی و انیمیشن و آشنایی با مراحل ساخت آن برگزار شد.
وی همچنین از برگزاری یک دوره کار آفرینی با سرمایه زیر 10 میلیون تومان در ماهه آینده خبر داد و گفت: این دوره نیز به صورت رایگان و برای عموم علاقه مندان برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در اصطلاح هنر حرکت بخشیدن به اشیای بی جان را انیمیشن (Animation) می‌‌گویند؛ واژه انیمیشن مشتق شده از واژه لاتین «انیما» anima به معنی «نفس زندگی» است.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و دارای دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه سما، دانشگاه علمی و کاربردی و دانشگاه غیرانتفاعی است.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.