جلیل جباری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دستگاه متولی صدور مجوز فعالیت دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری، در هر دوره با بررسی درخواست و شرایط متقاضیان راه اندازی این دفاتر، نسبت به صدور مجوز فعالیت بر اساس آئین نامه های مصوب اقدام می کند.
وی افزود: مسافرت به مقاصد شهرهای دورتر زمانی که به صورت دسته جمعی و گروهی باشد مطمئن تر و ارزان تر تمام می شود و از این رو دفاتر خدمات مسافرتی می توانند ارزان ترین و راحت ترین پکیج های سفر را به شهروندان پیشنهاد دهند.
جباری بیان کرد: این اداره کل پس از صدور مجوز فعالیت آژانس ها، به صورت مداوم بر فعالیت آنها نظارت دارد و در صورتی که تخلفی مرتکب شوند موضوع در کمیسیون ویژه مطرح و تصمیم مقتضی اعمال خواهد شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی بیان کرد: با اشخاص حقیقی و حقوقی که به صورت غیرمجاز اقدام به تورگردانی می کنند برخورد قانونی می شود.
وی گفت: در این راستا اقدامات خاصی صورت گرفته و این اداره کل به طور مستمر فضای مجازی و تبلیغات برای تورگردانی را رصد می کند و اگر فرد یا افرادی به صورت غیرقانونی اقدام به تبلیغ و جذب مشتری برای تورهای مختلف کنند به مراجع انتظامی و قضایی معرفی می شوند.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی استانی دارای یکهزار کیلومتر مرز مشترک است که همسایگی با سه کشور آذربایجان، عراق و ترکیه موجب شده تا ظرفیت های خوبی در بخش گردشگری آن ایجاد شود.
دارا بودن پایانه های مرزی نیز موجب شده تا گردشگران بسیاری از این استان تردد داشته باشند و این امر موجب شده تا در ماه های اخیر بر رونق این بخش در استان افزوده شود.
7125/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.