اسعد خضری روز دوشنبه در دیدار با توانجویان اشنویه ای به مناسبت فرارسیدن روز جهانی معلولان اظهار داشت: جامعه معلولان در چند سال گذشته اقدامات خوبی انجام داده و در جذب مشارکت های مردمی برای توجه به نیازهای معلولان فعالیت خوبی داشته است.
وی افزود: معلولان دارای توانایی ها و ظرفیت های زیادی هستند که مسوولان دستگاه های مرتبط باید در جهت شکوفایی و بهره برداری از این استعدادها برنامه ریزی کنند.
وی با بیان افتخار آفرینی حسن جانفشان و سیامند رحمان در مسابقات پاراآسیایی ادامه داد: توانبخشی یک معلول جسمی و ورود به بازار کار و دنیای ورزش و فعالیت های اجتماعی می تواند تاثیر بسزایی در روحیه این افراد داشته باشد.
رییس اداره بهزیستی اشنویه نیز گفت: یکهزار و 620 نفر در این شهرستان تحت پوشش انجمن معلولان هستند.
فخرالدین پنهانی افزود: فعالیت این انجمن در راستای رسیدگی به پرونده معلولان، جمع آوری کمک های مردمی و رسیدگی به مشکلات حوزه معلولان است.
وی ادامه داد: اکنون انجمن معلولان در حال ساخت ساختمان انجمن است که این ساختمان شامل 2طبقه بوده که طبقه اول برای ایجاد فروشگاه جهت ارایه سبد کالا در نظرگرفته شده و طبقه دوم نیز جهت انجام کار درمانی و گفتار درمانی، فیزیوتراپی و نگهداری معلولان به صورت پاره وقت است.
پنهانی افزود: هنوز این ساختمان به بهره برداری نرسیده است و نیازمند کمک و یاری همه ارگان ها و خیران مردمی هستیم.
اشنویه درجنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 74 هزار نفر جمعیت دارد.
9870/3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.