سرهنگ یوسفعلی ابراهیم پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای رفع تصرف از این میزان زمین های ملی، ٥٩٧ فقره حکم قضایی صادر شد که زمینه خلع ید از متصرفان و الحاق این اراضی به عرصه های ملی را فراهم کرد.
وی بیان کرد: امسال ٩٠٠ فقره پرونده چرای غیر مجاز برای متخلفان تشکیل و جهت انجام مراحل قانونی به مقامات قضایی ارسال شد.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ٢٠٩ نفر از متخلفان و متجاوزان به عرصه های منابع طبیعی دستگیر و تحویل مقام قضایی شده اند.
سرهنگ ابراهیم پور افزود: امسال 2 هزار و ٣٤٤ فقره تماس تلفنی با سامانه 1504 امداد و نجات جنگل و مرتع به ثبت رسیده که باید از مردم آذربایجان غربی به علت توجه جدی به حفظ عرصه های ملی قدردانی کرد.
وی ادامه داد: یگان حفاظت آذربایجان غربی با عزم قاطع با متخلفان عرصه های ملی برخورد می کند و در خصوص صیانت از عرصه های منابع ملی از هیچ اقدامی دریغ نمی کند.
وی اضافه کرد: سامانه پیام کوتاه /100000001504/ نیز به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردم و دوستداران منابع طبیعی و محیط زیست در راستای حفظ عرصه های ملی است.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی بیش از 2 میلیون و 750 هزار هکتار عرصه ملی دارد که از این میزان 2 میلیون و 650 هزار هکتار عرصه مرتعی و 101 هزار هکتار عرصه جنگلی است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.