به گزارش ایرنا ، یوسف خدادادی روز چهارشنبه درجلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی افزود: در این مدت هزار و 660 هکتار از اراضی مورد تعرض قرار گرفته در قالب 750 پرونده پس گرفته شده و با هزار و 282 متهم نیز برخورد قانونی شد.
او اظهار داشت: در این خصوص 426 مورد رای صادر، 356 از آرا اجرا شده و 536 مورد قلع و قمع مستحدثات غیر قانونی انجام و بیش از 2 میلیارد ریال از متهمان نیز جریمه اخذ شده است.
وی گفت: نیمه اول امسال به سه هزار و 410 هکتار از اراضی در اسان سند رسمی صادر شد و مسئولان تمام ادارات و دستگاه ها باید نسبت به اخذ سند برای اراضی خود اقدام کنند.
خدادادی همچنین یکی دیگر از اقدامات شاخص این شورا را پیشگیری از سه هزار و 500 مورد تخریب، تصرف و تعرض به اراضی ملی و منابع طبیعی ذکر کرد که با همکاری و هماهنگی دستگاه ها و نهادهای متولی محقق شده است.
حجت الاسلام محمد علی قاصدی ، رییس کل دادگستری استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: با توجه به تعدد و کثرت آب های معدنی در استان، نظارت دقیق و مستمر بر پسامد این آب های معدنی به منظور صیانت از محیط زیست ضروری است و باید دستگاه های مرتبط در کنترل و مدیریت آن بیش از پیش همت داشته باشند.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.