سرهنگ محمدباقر علایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این نشست ها در حوزه های مختلف در راستای روشنگری در خصوص مسائل سیاسی و اجتماعی به ویژه در بخش بین الملل با حضور جوانان و نوجوانان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: همچنین 11 هزار نفر از بسیجیان خوی همزمان با پنجم آذرماه /روز بسیج/ تجمع و با آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنند.
وی بیان کرد: برگزاری 6 آیین ویژه یادواره شهدا، همایش طلایه داران بسیج، تکریم و تجلیل از خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و هنری از جمله دیگر برنامه های این هفته به شمار می رود.
فرمانده سپاه خوی به معاینه رایگان مردم مناطق محروم این شهرستان توسط پزشکان بسیجی اشاره کرد و گفت: در این مدت پزشکان به مناطق محروم اعزام و همه بسیجیان در درمانگاههای بسیج به صورت رایگان معاینه می شوند.
سرهنگ علایی اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و دیدار با بسیجیان پیشکسوت و خانواده های شهدای بسیجی را از دیگر برنامه های سپاه و بسیج خوی در هفته گرامیداشت بسیج اعلام کرد.
به گزارش ایرنا بسیج مستضعفین در پنجم آذر سال 1358 شمسی به دستور امام خمینی (ره) تشکیل و به همین مناسبت هفته منتهی به این روز به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
7132/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.