به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید حسن زاده عصر روز دوشنبه در جلسه شورای اداری میاندوآب که با حضور عیسی کلانتری معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و حامد مظاهریان معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: باید در دوران مسوولیت، به مردم خدمت کنیم تا پس از اتمام آن حسرت آن را نخوریم.
وی افزود: میاندوآب به توجه زیاد مسوولان در سطح کلان نیاز دارد چرا که مردم این شهرستان در طول 40 سال عمر انقلاب اسلامی و به ویژه هشت سال جنگ تحمیلی، دین خود را در پاسداری از میهن و مبارزه با گروه های مختلف ضد انقلاب ادا کرده اند.
وی تاکید کرد: مسوولان با هم افزایی و انرژی مضاعف در زیر پرچم ولایت فقیه خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و روحیه خدمت را در خود تقویت کنند.
فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام گرفته در جهت توسعه این شهرستان توسط دولت تدبیر و امید گفت: برخورداری 100 و 70 درصدی شهر و روستاها از نعمت گاز، آسفالت شدن 70 درصد راه های روستایی، بهره مندی 74 درصدی جمعیت روستایی بالای 20 خانوار و 100 درصدی جمعیت شهری از آب آشامیدنی سالم نمونه این خدمات است.
ناصر امیری با بیان اینکه بیش از 50 درصد جمعیت شهر میاندوآب از شبکه جمع آوری فاضلاب بهره مند هستند، افزود: بهره مندی کامل این شهرستان از شبکه برق رسانی و 260 تخت بیمارستانی با 2 واحد بیمارستانی و پنج مرکز بهداشتی و درمانی، 11 پایگاه سلامت، چهار مرکز فوریت های پزشکی و 2 مرکز آموزشی سلامت از دیگر خدمات ارایه شده در دولت تدبیر و امید به میاندوآب است.
امیری همچنین به پتروشیمی میاندوآب اشاره کرد و گفت: این طرح اقتصادی بزرگ می تواند به عنوان یک موتور محرکه توسعه در این شهرستان عمل کند.
فرماندار میاندوآب در ادامه با اشاره به موانع پیش روی توسعه این شهرستان و انتظارات مردم از دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: پایین بودن سرانه فضای ورزشی و ساخت ورزشگاه پنج هزار نفری این شهرستان و همچنین ساخت سالن های ورزشی در نقاط مختلف شهری و روستایی از مطالبات مردم میاندوآب از دولت است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس سازمان حفاظت محیط زیست به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی در سفری یک روزه به عنوان نماینده دولت امروز /دوشنبه/ در میاندوآب حضور پیدا کرده اند.
میاندوآب با 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.