این بار نوک پیکان دشمنان اعتماد مردم به نظام، انقلاب و مجموعه حاکمیت را نشانه گرفته است و سردمداران استکبار جهانی تلاش می کنند با برجسته سازی مشکلات اقتصادی کشور بذر ناامیدی را در جامعه ایرانی بکارند و جو روانی را حاکم کنند.
در حالی که ملت ایران در بزرگترین بحران ها که نمونه بارز آن جنگ تحمیلی بود، به انقلاب و نظام پشت نکرده اند و این بار نیز اسیر توطئه های زیاده خواهان نخواهند شد.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری معتقد است که هدف دشمنان چه در جنگ اقتصادی و چه در سایر دسیسه ها این است که ملت ایران از اهداف و آرمان های انقلاب عقب نشینی کنند.
آیت الله شیخ جواد مجتهد شبستری با بیان اینکه ملت ایران حاضر به باج دادن به آنان نیستند، اضافه کرد: همین امر برای آمریکا قابل هضم نیست و تلاش می کند از هر راه ممکن، ملت ایران را به زانو درآورد.
آیت الله شبستری اضافه کرد: آنان وقتی در جنگ نظامی و فرهنگی موفق نشدند، تمام توان خود را بکار گرفتند تا اقتصاد ما را تضعیف کنند اما با ایستادگی ملت ایران مواجه خواهند شد.
وی با تاکید بر اینکه هدف دشمن از طراحی جنگ اقتصادی فاصله انداختن بین مردمی است که با نظام اسلامی گره خورده اند، ادامه داد: مایوس کردن مردم با دروغ و نیرنگ از حربه های اخیر دشمنان است.
وی اضافه کرد: مسوولان در موقعیت کنونی باید زحمت بیشتری بکشند و در کنار مردم باشند تا اعتماد اقشار مختلف نسبت به آنان بیشتر شود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: جنگ اقتصادی دشمنان، امید مردم را نشانه گرفته است و آنان در تلاش هستند نارضایتی ها را تشدید و مردم را نسبت به آینده کشور دچار نگرانی کنند.
هادی بهادری افزود: دست دشمنان پس از انقلاب از ثروت های کشور قطع شد و ‌امروز برای دستیابی مجدد به منافع خود برنامه های مختلفی طراحی می کنند.
استاد حوزه علمیه قم گفت: دشمنان تصور می کنند با ایجاد جو ‌روانی و نگران کردن مردم نسبت به آینده می توانند آنان را از نظام اسلامی جدا کنند در حالی که نظام برآمده از دل این ملت بوده و ادامه حیات ایران اسلامی هم به برکت این مردم است.
حجت‌الاسلام محمد جواد قهرمانی افزود: ملت ایران تمامی مشکلات موجود را تحمل خواهند کرد زیرا به نیکی می دانند که طراحان جنگ اقتصادی چه کسانی هستند.
وی بیان کرد: مردم با وجود تمام مشکلات باشکوه تمام در پیاده روی اربعین حضور یافتند و ‌این حضور جوابی محکم به دشمنان ایران بود.
موید حسینی صدر، مشاور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز گفت: با جو‌ روانی حاکم بر اقتصاد کشور به صورت انفعالی برخورد شد اما مردم بسیار آگاه هستند و پشت پرده افزایش قیمت ها و فرصت طلبی برخی از سودجویان را به خوبی درک می کنند.
به گزارش ایرنا جنگ اقتصادی جدیدترین حربه دشمن برای ایجاد شکاف بین مردم و نظام است اما ملت ایران با تحمل سختی ها و حمایت از اقتصاد داخلی، نظام را در این جنگ اقتصادی پشتیبانی خواهند کرد.
3072/8135
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.