علی مکرمی روز سه شنبه در آیین برگزاری این انتخابات در هنرستان دخترانه کار و دانش نسا این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز گفت: دانش آموزان در این انتخابات، تعیین سرنوشت خود و ساختن آینده و تاریخ کشور را تمرین می کنند.
وی بیان کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی مظهری از مردم سالاری دینی و رجوع به آرای ملت در تصمیم گیری هاست و انتخابات شوراهای دانش آموزی نیز زمینه ای برای افزایش مشارکت دانش آموزان در مسایل مختلف جامعه به شمار می رود.
مدیر آموزش و پرورش تکاب نیز در این آیین گفت: امروز بیست و یکمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی همزمان با سراسر کشور در 180 مدرسه تکاب نیز برگزار شد.
یحیی علی پناه افزود: 10 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی برای انتخاب 670 دانش آموز دختر و پسر منتخب در شوراهای پنج، هفت و 9 نفری مدارس شرکت کردند.
وی بیان کرد: پس از برگزاری این انتخابات، منتخبان شوراهای دانش آموزی برای حضور در شورای دانش آموزی استان و مجلس دانش آموزی کشور انتخاب می شوند.
علی پناه گفت: در هر دوره از این انتخابات، دانش آموزان منتخب این شهرستان موفق به راهیابی به مجلس دانش آموزی شده اند.
به گزازش ایرنا بیست و یکمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی با هدف بهره مندی از توانمندی های دانش آموزان و تقویت روحیه خودباوری و مسوولیت پذیری در بین آنان امروز در سراسر کشور برگزار شد.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و بیش از 13 هزار دانش آموز در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.
7514/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.