شهلا تاجفر روز سه شنبه در نشست مشترک با مدیران حوزه تربیت بدنی روستایی و عشایر آذربایجان غربی افزود: این ساعت های درسی مهم در برخی مدارس روستایی اهمیت زیادی ندارد و این رویه را باید مدیران مرتبط اصلاح کنند.
وی اضافه کرد: تلاش متولیان حوزه نظارت و برنامه ریزی آموزشی در آذربایجان غربی برای برگزاری بهتر این ساعات ورزش ضروری است.
وی بیان کرد: دختران امروز تربیت کنندگان نسل آینده هستند و نسبت به دیگر افراد نیاز بیشتری به ورزش دارند که به این امر مهم توجه زیادی انجام نمی شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: باید دستگاه های متولی برای ارتقای سلامت دختران بیش از پیش دست به دست هم دهند و در این خصوص برنامه ریزی کنند.
تاجفر 'حرکت برای سلامت زنان ' را شعار امسال هفته ملی سلامت بانوان ایران اعلام کرد و گفت: این هفته که با هدف اطلاع رسانی و حساس سازی گروه های مختلف جامعه در خصوص اولویت های سلامت زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور در تقویم گنجانده شده است تا 30 مهر سال جاری ادامه دارد.
وی تاکید کرد: طبق این شعار و با توجه به نیازهای سلامت بانوان، حرکت برای بانوان در دنیای امروز امری ضروری است و می تواند در ارتقای سلامت جامعه موثر باشد.
به گزارش ایرنا نزدیک به 270 هزار دانش آموز دختر در آذربایجان غربی وجود دارد.
بی توجهی به زنگ های ورزش از سال های گذشته وجود داشته و معلمان و مدیران مدارس حتی در برخی موارد، این زنگ را به آموزش دروس دیگر اختصاص می دادند.
8137/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.