عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز گفت: متاسفانه هنوز وضعیت دریاچه ارومیه جدی گرفته نشده است؛ به طوری‌که لایحه دو فوریتی احیای دریاچه ارومیه چندین بار رای نیاورده است .

به گزارش ایسنا، دکترمحمد فاریابی در پیش رویداد جشنواره ملی تولید محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه که به مشارکت جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی و غربی برگزار شد با بیان این‌که دریاچه ارومیه میراث ما و میراث گذشتگان است ولی امانت‌دار خوبی نیستیم، اظهار کرد: این استارت آپ‌ها به نوعی کمک در راستای آگاهی مردم و مسئولان است، که نشان دهیم این دریاچه برای ما مهم بوده و با خشک شدن آن جان ۱۴ میلیون نفر در خطر است .

  وی ادامه داد: این پیش رویداد در تبریز، تهران و ارومیه انجام خواهد شد و برای این رویداد فرهنگی، زیست محیطی و حتی اقتصادی باید بازاریابی انجام گیرد .

  وی با بیان این‌که بازاریابی محتوا باید در استراتژی بازاریابی رویداد قرار گیرد، گفت: بازاریابی محتوا یک فرآیند بلند مدت و مستمر بوده و کمک می کند تا یک رویداد افراد متعددی را جذب کرده و از حمایت های مادی و معنوی آنان بهره مند شود .

  فاریابی با اشاره به این‌که بازاریابی، جذب مخاطب برای رویداد بوده و علمی برای ایجاد رونق در کسب و کارها است، اضافه کرد: همه مردم باید در راستای  بازاریابی در خصوص دریاچه ارومیه نقش ایفا کنند؛ چراکه این یک وظیفه شرعی و قانونی ماست و آیندگان در راستای اقدامات انجام گرفته در خصوص این دریاچه از ما سوال خواهند پرسید .

  وی با بیان این‌که محتوا، حاکم و تعیین کننده مسیر است، خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم تا دنبال اقدامات دولت برای احیای دریاچه ارومیه باشیم و از سویی نیز اقدامات و مصوبات مجلس را پیگیری کنیم .

  دانشیار دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز گفت: بازاریابی محتوا یک فرآیند مستمر است نه فرآیند مختصر و کوتاه .

  وی با اشاره به اهداف بازاریابی محتوا، بیان کرد: افزایش آگاهی مردم در خصوص رویداد، افرایش آگاهی در خصوص خدمات و وظایف، افزایش تعداد موقعیت‌های حضور فکری و فیزیکی، خلق و ارتقای وفاداری و افزایش حساسیت موضوع از جمله اهداف بازاریابی محتوا در این رویداد است .

  فاریابی تصریح کرد: با توسعه‌ تکنولوژی، گران شدن رسانه‌های سنتی بازاریابی و تبلیغات و کاهش اثر بخشی تبلیغات‌های سنتی، شکل سنتی بازاریابی و تبلیغات به سمت بازاریابی محتوا حرکت کرده و در یک سطح ملی و مجازی ارائه شود .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.