پیش رویداد جشنواره ملی تولید محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه با هدف تبیین  جشنواره ملی تولید محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه، فرهنگ‌سازی در خصوص احیای دریاچه ارومیه و شناسایی ایده‌های خلاقانه در حوزه محتوای دیجیتال با مشارکت معاونت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی و غربی برگزار شد .

  به گزارش ایسنا،  در این پیش رویداد خلیل ساعی، مدیر دفتر منطقه‌ای ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان شرقی به ارائه اخرین وضعیت دریاچه و نیازمندی‌های موجود دراین حوزه اشاره کرد و دکتر محمد فاریابی عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز به اصول مدیریت و بازاریابی در حوزه محصولات دیجیتال پرداخت .

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان در این پیش رویداد که در محل سالن اجتماعات سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی برگزار شد، حضور داشتند .

  رویداد اصلی جشنواره ملی تولید محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه از تاریخ 30 آبان تا 2 آذر به همت جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی و ستاد احیای دریاچه ارومیه، استانداری و واحدهای جهاد دانشگاهی در حوضه آبریز دریاچه ارومیه و سایر واحدها، در ارومیه برگزار می‌شود .

  این رویداد با هدف فرهنگ‌سازی در راستای تولید محتوای دیجیتال کاربردی در حوزه آب و دریاچه ارومیه، شناسایی توانمندی‌ها و هدایت استعدادهای جامعه در حوزه تولید، بسترسازی درجهت کارآفرینی دیجیتال مبنی بر تولید محتوا و پرورش ایده های خلاقانه در تولید محتوا برگزار می شود .

  همچنین آموزش مبانی تولید محتوای دیجیتال فاخر، برگزاری فن بازار محتوای دیجیتال با هدف کارآفرینی دیجیتال مبنی بر حمایت از تولیدکنندگان محتوای دیجیتال، کمک به اصطلاح الگوی مصرف آب و تغییر الگو زندگی، آگاهی بخشی از اقدامات و برنامه‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه و اثرات زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی خشک شدن دریاچه ارومیه و کمک به تأسیس شرکت های دانش بنیان حوزه تولید محتوای دیجیتال با رویکرد محیط زیست و حفظ دریاچه از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است .

  رویداد اصلی جشنواره تولید محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه در شش محور وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی، فیلم و مستند کاربردی، بازی‌های رایانه‌ای و انیمیشن، نرم‌افزارهای تلفن همراه، نرم‌افزارهای کاربردی و اینترنت اشیاء در دو بخش بزرگسالان و دانش‌آموزی برگزار خواهد شد .

  علاقه‌مندان به شرکت در رویداد اصلی جشنواره ملی تولید محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه می‌توانند تا ۱۵ آبان ماه در سایت جشنواره به نشانی www.lakeurmiait.ir و یا در سایت www.evand.com  ثبت نام کنند .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.