«وحید بیاتلو» عصر دوشنبه پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل شهرداری ماهشهر از هفته نهم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کم بودن فاصله زمانی دیدار با پرسپولیس در رقابت های جام حذفی هفته نهم لیگ موجب شد بازیکنان فرصت کافی برای استراحت و ریکاوری نداشته باشند.
وی بیان کرد: بازیکنان تیم 90 ارومیه در نیمه اول مسابقه مقابل شهرداری ماهشهر عملکرد همیشگی خود را نداشتند ولی پس از دریافت گل بر جریان بازی مسلط شدند.
وی در ادامه با قدردانی از حمایت استاندار آذربایجان غربی در خصوص حضور در ورزشگاه آزادی تهران برای حمایت و روحیه بخشی به بازیکنان تیم 90 ارومیه نیز بیان کرد: امید می رود حمایت شخص استاندار و مسوولان ورزش استان بتواند بخشی از مشکلات مالی این تیم را حل کند تا در دیدارهای آینده با روحیه بالایی به مصاف حریفان برود.
سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه افزود: مشکلات این تیم نادیده گرفتنی نیست و از مسوولان تقاضا داریم حمایت های مادی و معنوی خود را از بازیکنان با انگیزه این تیم دریغ نکنند.
وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال 90 ارومیه به جز سه هفته نخست در ادامه رقابت های لیگ دسته یک نتایج خوبی گرفته و شایسته حمایت است گفت: این تیم پس از سه دهه به عنوان تنها نماینده استان آذربایجان غربی وارد کوران این رقابت ها شده و در صورت پشتیبانی می تواند از حیثیت فوتبال استان در سطح کشور دفاع کند.
به گزارش ایرنا تیم فوتبال 90 ارومیه در هفته نهم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور در دیداری خانگی به تساوی یک بر یک مقابل شهرداری ماهشهر بسنده کرد.
این تیم تا پایان هفته نهم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور با کسب هفت امتیاز و با احتساب یک بازی کمتر در رده یازدهم قرار دارد.
دیدار تیم 90 ارومیه مقابل فجر سپاسی شیراز از هفته هشتم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور که قرار بود روز سه شنبه، 24 مهر ماه جاری برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول شد.
تیم 90 ارومیه در هفته دهم این رقابت ها ششم آبان ماه جاری میهمان تیم شاهین بوشهر است.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.