مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: تیم والیبال شهرداری ارومیه در اولین هفته لیگ برتر والیبال کشور میزبان پیکان تهران می شود.

علی وقاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: تیم والیبال شهرداری ارومیه در 25 مهر ماه، اولین هفته لیگ برتر والیبال کشور در سالن 6 هزار نفری الغدیر ارومیه میزبان پیکان تهران و در هفته دوم نیز میهمان تیم گنبد خواهد بود.

وی در خصوص تیم والیبال شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: سیاست این تیم در فصل جدید لیگ برتر والیبال استفاده از بازیکنان بومی و جوانان است و هدف تیم کسب نتیجه مناسب در رقابت های لیگ برتر والیبال است که برای رسیدن به این هدف این 3 هفته است که تمرینات این تیم زیر نظر کادر فنی آغاز شده است.

وقاری در خصوص بازیکنان شاخص تیم شهرداری ارومیه بیان کرد: عبدالرضا علیزاده ، بهرام فرید، معین رهی، امیر خداپرستی، سجاد سیف نیا از بازیکنان هستند که سابقه حضور در تیم ملی را در کارنامه خود دارند.

وی در خصوص حضور تیم دیگر از آذربایجان غربی در لیگ برتر والیبال تاکید کرد: تیم درنا متشکل از تیم ملی نوجوانان بوده که با حمایت و زیر نظر هیئت والیبال آذربایجان غربی در این دوره از مسابقات لیگ برتر والیبال شرکت خواهد کرد که سال پیش نیز سال قبل در قالب تیم شمس تهران در این مسابقات شرکت کرده بود.

 

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.