نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیوند میان دانشگاه و صنعت باید برقرار شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی نادر قاضی پور در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه صنعتی ارومیه اظهار کرد: پیوند میان دانشگاه و صنعت باید برقرار شود که دانشگاه صنعتی ارومیه مقام۱۱ از میان۳۰ دانشگاه را دارد که این حاصل زحمات کارمندان و دانشجویان و اساتید این دانشگاه است.
وی در خصوص طرح آمایش دانشگاه تصریح کرد: طرح آمایش دانشگاه ها ظلمی برای آذربایجان غربی بوده که سطح علمی دانشگاه های استان را نادیده گرفته و هدف این طرح بهبود وضعیت دانشگاه های مناطق محروم بود که بعد از گذشت مدتی هدف آن فراموش شده و خلاف آن در حال اجراست.
قاضی پور در خصوص اهمیت دانشگاه صنعتی ارومیه در استان خاطر نشان کرد: دانشگاه صنعتی ارومیه افتخار شهر بوده و باعث پیشرفت بسیاری در استان و کشور شده است.
وی در خصوص خوابگاه ملکی دانشگاه صنعتی گفت: دانشگاه صنعتی دانشگاه دولتی بوده و خوابگاه ملکی از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری می کند که پیگیر آن هستیم که دانشگاه صنعتی ارومیه خوابگاه ملکی داشته باشد.
به گزارش ایسنا،طی مراسمی از زحمات عبدالهی شریف به عنوان رییس سابق دانشگاه تقدیر و شیدایی به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی ارومیه معرفی شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.