به گزارش ایرنا، عصر روز/جمعه/ پنج دیدار برگزار شد و تیم فوتبال کشاورز بوکان در ورزشگاه خاتم الانبیای این شهرستان با تساوی بدون گل مقابل شهرداری گوگ تپه بسنده کرد ولی همچنان در صدر جدول این رقابت ها باقی ماند.
قضاوت این بازی را حامد احمدی، علی خلیلی و مهدی رستمی به ترتیب به عنوان داور وسط، کمک داور اول و دوم بر عهده داشتند.
همچنین دیدار تیم های آذریورد شاهین دژ و شهرداری پیرانشهر با نتیجه سه بر یک به نفع تیم پیرانشهر به پایان رسید.
در سایر دیدارهای هفته سیزدهم این رقابت ها تیم پرسپولیس حاجی خوش مهاباد در مصاف با میزبان خود تیم فرهنگ سرای ارومیه با هفت گل به برتری رسید.
همچنین دیدار تیم های هیات فوتبال شوط با نشاط اشنویه و هدف دیلمان سلماس با نود ارومیه به ترتیت با نتایج هشت بر صفر و 2 بر صفر به نفع نمایندگان شوط و ارومیه به پایان رسید.
در پایان هفته سیزدهم این رقابت ها تیم های کشاورز بوکان با 34 امتیاز در جایگاه اول و تیم پرسپولیس حاجی خوش مهاباد با 30 امتیاز در مکان دوم جدول این رقابت ها قرار دارند.
به گزارش ایرنا رقابت های لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی با حضور 10 تیم برگزار می شود که 2 تیم برتر سهمیه حضور در لیگ دسته 3 باشگاه های کشور را کسب می کنند.
سال گذشته در جریان مسابقات لیگ برتر قهرمانی آذربایجان غربی تیم کاویان نقده با 40، پرسپولیس حاجی خوش مهاباد با 38 و شهرداری ارومیه با 37 امتیاز رده های اول تا سوم را از آن خود کردند.
شهرستان مهاباد با 237 هزار جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.
9903/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.