موسی زاهدی عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تیم فوتسال آذرخش در مقایسه با دیگر تیم ها به دلیل برخی از مشکلات، تمرینات آماده سازی خود را دیرتر آغاز کرد و از همین رو از نظر توان بدنی کمی عقب تر از دیگر تیم ها است.
وی افزود: با این حال کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را برای حضوری موفق در رقابت های لیگ برتر انجام می دهند.
زاهدی تصریح کرد: تیم فوتسال آذرخش و ارژن شناخت کاملی از یکدیگر دارند و امیدواریم در بازی فردا با توجه به امتیاز میزبانی، بازی قابل قبولی ارایه داده و پیروز میدان باشیم.
سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در این گفت و گو در خصوص پرداخت مبالغ قراردادهای کادر فنی این تیم گفت: تمام بازیکنان بومی و کادر فنی تیم از قرارداد سال گذشته تنها 10 درصد و بازیکنان غیربومی 65 درصد پول خود را دریافت کرده اند.
وی بیان داشت: هیچ کدام از بازیکنان بومی و غیربومی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس تا به این لحظه مبلغی از قرارداد امسال را دریافت نکرده اند.
زاهدی اظهار داشت: امیدواریم که با حمایت های مسوولان استان، بخشی از مشکلات تیم فوتسال آذرخش بندرعباس حل شود و این تیم فصل جدید را با آرامش و انرژی بالا سپری کند.
تیم آذرخش بندرعباس در هفته نخست فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت 18 فردا (جمعه) در سالن فجر میزبان تیم ارژن شیراز است.
آذرخشی ها در حالی فصل جدید لیگ برتر فوتسال را آغاز می کنند که نسبت به فصل گذشته چهار بازیکن جدید را در ترکیب خواهند داشت.
بهروز جعفری از تاسیسات دریایی، مصطفی طیبی از فرش آرا مشهد، علی عابدین از گیتی پسند و مرتضی فراهانی از مقاومت البرز بازیکنان جدید تیم آذرخش هستند.
تیم آذرخش بندرعباس در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال با وجود مشکلات مالی فراوان با نمایشی قابل قبول و کسب 35 امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی جای گرفت.
7198/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.