سعید رهبر سوره روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره از رقابت ها با شعار 'جوانان، رفاقت مهر، توسعه فرهنگ بشر دوستی' در رشته های احیای قلبی و ریوی، ارزیابی مصدوم، پانسمان و بانداژ، آتل بندی، حمل مصدوم، اسکان اضطراری و حمل یکنفره و گروهی برگزار می شود.
وی ادامه داد: 32 نفر از اعضای شاخه های جوانان، دانشجویی و روستایی در قالب چهار تیم از شهرستان های ارومیه، اشنویه، نقده و پیرانشهر در این دوره از رقابت ها حضور دارند.
وی بیان کرد: ایجاد زمینه های دوستی و مهربانی دربین اعضا درنقاط مختلف کشور و پرورش روحیه مشارکت جویی، مسئولیت پذیری، تعامل و همدلی در بین اعضا از اهداف این رقابت ها است.
سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ادامه داد: پرورش روحیه تلاش، سازندگی، تعاون، تعهد و کار دسته جمعی و داوطلبانه، شناخت، رشد، پرورش و هدایت استعدادهای بالقوه و تقویت انگیزه های اعضا و ایجاد شخصیت متعادل با عنایت به علایق و نیازمندی های متفاوت اعضا در جهت اعتلای فرد و جامعه از دیگر اهداف این رقابت ها است.
رهبری سوره بیان کرد: این رقابت ها از عرصه های پرطرفدار و مورد توجه اعضای سازمان جوانان است که همه ساله با اهداف کمک به ارتقای توانمندی های علمی و امدادی اعضا و در راستای انجام فعالیت های امدادی و عام المنفعه، در قالب مسابقه برگزار می شود.
به گزارش ایرنا این مسابقات به مدت 2 روز در بخش دختران و پسران برگزار می شود و یک تیم پسر و یک تیم دختر به عنوان تیم های منتخب آذربایجان غربی به مسابقات کشوری انتخاب می شوند .
مرحله کشوری این رقابت ها در آبان سال جاری برگزار و مکان آن نیزبه زودی اعلام می شود.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.