مهدی فتاحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد پزشک در قالب 15 تیم 11 نفری متشکل از پزشک عمومی، مشاور روانشناس، مشاور تغذیه، مشاور بهداشت، ماما، دندانپزشک، پرستار، بهیار و دامپزشک سازماندهی و به مناطق کم برخوردار اعزام شدند.
وی بیان کرد: در این مدت 600 نفر از خدمات پزشک عمومی، 101 نفر از خدمات تزریقات و پانسمان، 258 نفر از خدمات تنظیم فشار خون، 106 نفر از خدمات روانشناسی، 100 نفر از مشاروه های بهداشتی، 116 نفر از خدمات مامایی و 170 نفر از خدمات دندانپزکشی این تیم ها بهره مند شدند.
رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین در این مدت 60 نفر از دامداران در مناطق محروم و به صورت رایگان از خدمات دامپزشکی این تیم ها بهره مند شدند.
به گزارش ایرنا اجرای رزمایش سراسری اقتدار عاشوراییان بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 در آذربایجان غربی طی سه مرحله از نهم شهریورسال جاری آغاز شد و دانشجویان و دانش آموزان در مرحله نخست آن برای کمک به مردم محروم و روستایی در حوزه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و پزشکی در روستاها حاضر شدند؛ مرحله سوم این رزمایش طی روزهای آینده برگزار می شود.
9918/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.