جانشین وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی گفت: سومین مجوز سرمایه‌گذاری خارجی برای تولید لنت ترمز و لنت کلاچ خودرو در شهرک صنعتی شماره 3 شهرستان ارومیه صادر شد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان‌غربی، داود غفارپور در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده، مجوز سومین طرح سرمایه‌گذاری خارجی استان در سال 1397 با مشارکت یک شرکت عراقی تحت لیسانس کشور کره جنوبی برای تولید لنت ترمز و لنت کلاچ خودرو در شهرک صنعتی شماره ارومیه 3 صادر شد.
وی حجم سرمایه‌گذاری این طرح را در فاز نخست، 103 میلیون و 54 هزار و 500 یورو اعلام کرد و افزود: مجوز تخصیص این مجوز در 31 شهریور 1397 از طریق سازمان سرمایه‌گذاری‌ها و کمک‌های فنی و اعتباری وزارت امور اقتصادی و دارایی صادرشده که با اهتمام و حمایت مسئولین ارشد استان اقدامات اولیه این پروژه قبل از صدور مجوز، صورت پذیرفته بود.
غفارپور افزود: در سال جاری مجوز اول به شرکت خمیر آوران ترک با مبلغ 800 هزار دلار مربوط می‌شود که عملیات اجرایی آن از مدتی قبل آغازشده و مجوز دوم به شرکت دهلر ایرانیان که در حدود 14 میلیون دلار در زمینه تولید کنسانتره میوه بوده که عملیات اجرایی آن نیز از هفته دولت آغازشده است.
 نایب‌رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان افزود: در بخش‌های صنعت، کشاورزی و صنایع تبدیلی، نیروگاه‌های خورشیدی، طرح‌های بسیار خوبی مجوز فعالیت اخذ کرده‌اند که با بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده نزدیک، فرصت‌های شغلی بسیار مناسبی در استان ایجاد خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.