عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حمله سپاه به مقر دموکرات ها اقتدار نظامی ایران را نشان داد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ، شهروز برزگر کلشانی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سلماس برگزارشد گفت: عملیات اخیرسپاه درانهدام مقر دموکرات،نشان ازدقت واشراف کامل اطلاعاتی وقدرت نقطه زنی موشکهایمان است.

وی افزود: درطول سالهای دفاع مقدس، ایران نه تنها با عراق بلکه با قدرتهای نظامی جهان درگیر بود که برای نابودی جمهوری اسلامی هم قسم شده بودند اما به جهانیان ثابت شد که در دفاع از خاک کشورمان از جان و مال خود گذشت خواهیم کرد .

نماینده مردم شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز در برابر دشمنان استکبار با تبلیغاتی که بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده اند باید با برنامه ریزی ایستادگی کرد و قطعا تمامی توطئه و برنامه آن ها بی نتیجه خواهد ماند .

وی خاطرنشان کرد: اکنون دشمن جنگی جدید با مردم و کشور ایران آغاز کرده و آن هم جنگ اقتصادی است که به مراتب خطرناک تر از تهدیدات نظامی است و تلاش همه مسئولین و مردم هم این است تا از این موقعیت تاریخی کشور نیز به سلامت عبور کنند.

سرهنگ ابراهیم حیدرزاده فرمانده تیپ264شهیدعبدی ارتش سلماس نیز در این مراسم بیان کرد: در دنیای امروز ایران با وجود استقرار در منطقه ای پرالتهاب جزیره ثبات و امنیت است و این امر پیامی جز اقتدار و توان بالای نظامی ایران بر دشمنان ندارد.

وی بیان کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس نیزبا تاسی از فرهنگ اثار و از خودگذشتگی عاشورا توانستند مقابل ابرقدرتهای جهان ایستادگی کند و اکنون نیز با الگوگیری از همین فرهنگ غنی کسی جرات مقابله نظامی با کشورمان را ندارد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.