محمدمهدی شهریاری در این پیام که روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: در اولین روز از هفته دفاع مقدس در کربلای ایران‌ زمین 'خوزستان سرافراز'، بار دیگر دستان خبیث ترور و خشونت از آستین بدخواهان وطن به‌ درآمد و تعداد زیادی از حافظان وطن و مردم بی‌گناه و مظلوم را به خاک و خون کشید.
در ادامه این پیام آمده است: مزدوران، تفرقه انگیزان و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه ‌ای آنان باید بدانند که پهنه ایران عزیز مهد دلیرمردان و شیرزنانی است که در تاریخ سراسر شجاعت و ایثار خود، هیچگاه ذره‌ ای تهدید علیه کیان و ملیت خود را برنتافته و در این مسیر گران ‌بها، شهادت را فیض عظیم و رستگاری جاودانی دانسته و دوباره به جهانیان ثابت خواهند کرد که این حمله وقیحانه، منجر به اتحاد و انسجام هرچه بیشتر آحاد ملت شریف ایران شده و کوچک‌ترین خللی در اراده آهنین این ملت بزرگ ایجاد نخواهد کرد.
استاندار آذربایجان غربی به نمایندگی از مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور استان ضمن محکوم کردن این اقدام کور تروریستی، شهادت شماری از نیروهای مسلح جان‌برکف و مردم عزیز اهواز را به پیشگاه ملت شریف ایران و مردم قهرمان خوزستان، تسلیت گفته و برای مجروحان شفای عاجل از درگاه باری ‌تعالی مسئلت کرده است.
به گزارش ایرنا، افرادی مسلح که وابسته به گروهک تجزیه طلب «الاحواز» بودند، صبح شنبه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز، با پوشیدن لباس مبدل سپاه و بسیج به مردم و جایگاه مسئولان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله کردند.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفته است که 25 تن در این حادثه تروریستی شهید و 60 نفر مجروح و به بیمارستانهای اهواز منتقل شده اند؛ کودکان و غیرنظامیان در میان قربانیان هستند.
8137
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.