به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در آیین ویژه آغاز سال تحصیلی جدید شکوفه ها در ارومیه گفت: همه دانشمندان و صاحب نظران بر این باور هستند که کانون اصلی تربیت، مدرسه بوده و تا به مدرسه با این باور نگریسته نشود، نمیتوان به اهداف تعلیم و تربیت دست یافت.
ابراهیم محمدی با بیان اینکه بچه ها محصول کانون مدرسه هستند، اضافه کرد: برای داشتن جامعه ای پویا باید به بچه ها نگاهی پویا و با نشاط داشت زیرا هرچه کودکان شاد و امیدوار باشند، جامعه شاد و پویا خواهد بود.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش نیازمند یاری و تعامل اولیاست، از اولیا درخواست کرد تا این نهاد را در امر تعلیم و تربیت یاری کنند زیرا رسانه، خانواده، نهادهای غیر دولتی و حاکمیت چهار رکن تاثیر گزار در امر تعلیم و تربیت هستند.
وی با تاکید بر لزوم وارد نشدن هر نوع رسانه آموزشی غیر از کتب درسی به مدارس آذربایجان غربی بیان کرد: اگر به غیر از کتاب های درسی کتابی به دوره ابتدایی وارد شود، شدیدترین برخوردها با عاملان آن صورت می گیرد.
به گزارش ایرنا پیش بینی می شود امسال پنج هزار مدرسه استان میزبان حدود 584 هزار دانش آموز در بیش از 23 هزار کلاس درس باشند.
این آیین در مدرسه شهید جهانی ارومیه برگزار و از مادر این شهید توسط مدیر کل آموزش و پرورش تجلیل شد
7125/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.