مدیر آموزش و پرورش سلماس با اشاره به فضای نامناسب فیزیکی مدارس سلماس گفت: 37درصد مدارس سلماس نیازمند تخریب و یا بازسازی است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، رسول موسی زاده در جلسه بررسی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش سلماس که باحضور مدیرکل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی، نماینده مردم سلماس در مجلس و فرماندار و مسئولین شهرستان گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی ساخت 23مدرسه در سطح شهرستان سلماس در دست اجراست که از این میان 3 مدرسه در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به مشکل فضای فیزیکی مدارس سلماس تصریح کرد:37  درصد مدارس شهرستان سلماس نیاز به تخریب یا بازسازی دارند و برای حل این مشکل نیازمند عزم جدی برای استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز هستیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سلماس با اشاره به وجود مشکل تامین سیستم های حرارتی مدارس شهرستان افزود: درسال گذشته مشکل سیستم های حرارتی 3مدرسه بطور کامل مرتفع شده اما برای رفع مشکلات سیستم حرارتی قدیمی مدارس شهرستان نیازمند تخصیص بودجه بیشتری هستیم.

موسی زاده خاطرنشان کرد: برای سالتحصیلی جدید بیش از یک هزارو ۲۰۰ صندلی کلاسی تعمیر شده و تعداد ۶۵۰ عدد نیز خریداری شده است همچنین تعداد ۳۸۰ کلاس درسی شهرستان مجهز به سیستم هوشمند می باشند که این تعداد در سالجاری با برنامه ریزی های انجام گرفته افزایش خواهد یافت .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.