به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز دوشنبه در تجمع عظیم سیه زنی در ارومیه با اشاره به اینکه نهضت امام حسین (ع) الگوی همه انسان های آزاده دنیاست، افزود: این تجمع عزاداران در ارومیه، مقدمه ای برای تجمع میلیونی اربعین حسینی به شمار می رود و زمینه ساز نقش بر آب شدن معادلات و نقشه های استکبار جهانی است.
وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی عظیم اربعین حسینی عظمت و قدرت پیروان ائمه اطهار (ع) را نشان می دهد، اضافه کرد: اگر تمام ادیان و مذاهب جهان میلیاردها دلار خرج کنند، نمی توانند این تعداد افراد را با عشق و علاقه دور هم جمع کنند.
وی بیان کرد: روز به روز شاهد پرشورتر شدن تجمعات حسینی به ویژه در ایام اربعین هستیم و این امر اثرگذاری آموزه های حسینی در جامعه امروز را نشان می دهد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همواره کشتی نجات برای همه انسان هاست، ادامه داد: طبق فرموده امام راحل ' این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگاه داشته است' و مردم باید از برکت های این ماه بهره مند شوند.
به گزارش ایرنا همایش سینه زنی عاشقان سالار شهیدان در ارومیه با حضور صدها نفر و همزمان با هفتمین روز از ماه محرم در میدان انقلاب ارومیه برگزار شد.
7125/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.