اسمعیل علی میرزایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آمار رسمی منتشر شده در رابطه با تغییرات میزان آب در دریاچه ارومیه، بیان کرد: طبق این آمار تراز دریاچه ارومیه در دوران پسا احیا نسبت به کمترین ارتفاع ثبت شده برای آن بیش از 34 سانتی متر افزایش داشته و این نشانگر تلاش دولت در عمل به وعده خود به مردم آذربایجان است.
وی از نمایندگان دولت در آذربایجان غربی خواست تا با تلاش مضاعف نسبت به احیای نگین آبی آذربایجان اقدام کنند.
میرزایی با بیان اینکه احیای دریاچه ارومیه یکی از مطالبه های مهم مردم آذربایجان غربی است، اضافه کرد: احیای دریاچه ارومیه نیازمند همدلی و همکاری است و سیاه نمایی های ناجوانمردانه در این راستا سودی برای مردم نخواهد داشت.
وی با اشاره به وعده رییس جمهوری مبنی بر افزایش یک متری تراز دریاچه ارومیه تا سال 1400 شمسی، گفت: طبق ادعای کارشناسان، پس از بهره برداری از طرح های انتقال آب به دریاچه ارومیه این وعده تحقق می یابد.
میرزایی با تاکید بر اینکه بهبود وضعیت فعلی کشور با نقد سازنده و ارائه راهکار ممکن می شود، بیان کرد: نمی شود تلاش های دولت برای احیای دریاچه ارومیه را زیر سوال برد و پس از آلوده سازی فضا، توضیحی در رابطه با این ادعا ارائه نکرد.
رییس حزب اتحاد ملت در آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه مردم نسبت به آینده کشور بی تفاوت نباشند، گفت: جریان های مخالف دولت در تلاش برای ناامیدی مردم و بی تفاوتی آنان در برهه های حساسی چون انتخابات هستند.
به گزارش ایرنا بیش از یک سال به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان باقی است و برخی از نمایندگان مجلس با زیرسوال بردن تلاش های دولت در احیای دریاچه ارومیه سعی در سوء استفاده تبلیغاتی از مطالبه های مردمی دارند؛ حزب اتحاد ملت در آذربایجان غربی بیش از 600 عضو دارد.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.