به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالکریم حسین زاده روز سه شنبه در جلسه شورای اداری اشنویه که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، افزود: در این وضعیت، همه دستگاه ها و نهادها باید پشتیبان و یاری رسان دولت باشند.
وی اضافه کرد: در هفته جاری، 2 وزیر کابینه دولت تدبیر و امید به شهرستان اشنویه سفر کرده اند که این امر نشان دهنده توجه دولت تدبیر و امید به همه استان ها و شهرستان ها به ویژه مناطق محروم است.
وی بیان کرد: این سفرها برکات زیادی دارد زیرا اعضای کابینه در این سفرها با مشکلات آشنا شده و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار می گیرند.
نماینده مردم اشنویه و نقده در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از اقدامات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه شفاف سازی عملکرد ادامه داد: امیدواریم اتاق شیشه ای دولت الکترونیک توسعه یافته تر و بسیاری از مشکلات از این طریق حل شود.
حسین زاده گفت: ظرفیت شهرستان اشنویه در حوزه گردشگری، کشاورزی و دامداری است و باید از ظرفیت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه پتانسیل های شهرستان اشنویه بیش از پیش استفاده شود.
به گزارش ایرنا، محمد جواد آذری جهرمی در آغاز سفری 2 روزه، عصر دوشنبه وارد شهر خوی شد و امروز /سه شنبه/ در جلسه شورای اداری شهرستان اشنویه حضور یافت.
شرکت در جلسه شورای اداری میاندوآب، مهاباد و آذربایجان غربی و افتتاح پروژه های حوزه فناوری اطلاعات در استان از دیگر برنامه های سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان است.
9870/3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.