به گزارش ایرنا، محمدمهدی شهریاری روز سه شنبه در جلسه شورای اداری اشنویه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: امکانات زیرساختی به صورت عادلانه باید بین همه شهرهای استان به ویژه مناطق محروم تقسیم شود و همه از امکانات و خدمات دولتی استفاده کنند.
وی ادامه داد: دولت در شرایط خاصی قرار دارد و با مشکلاتی از جمله تهدید و تحریم ظالمانه مواجه است که بر این اساس با وحدت و همدلی باید قدم های موثری برای حل این مشکلات برداریم.
وی بیان کرد: شهرستان اشنویه در بحث گردشگری، کشاورزی و دامداری ظرفیت های فراوانی را دارد که می توان از طریق جذب اعتبارات لازم آن را توسعه داد.
فرماندار اشنویه نیز در این جلسه گفت: زیرساخت های مخابراتی شهرستان اشنویه بسیار قدیمی و مستهلک است که باید برای ساماندهی شبکه های ارتباطی این شهرستان اقدام فوری انجام شود.
اسعد خضری با بیان اینکه در زمینه آنتن دهی در برخی از مناطق اشنویه با مشکل مواجه هستیم، افزود: تجهیزات ارتباطی این شهرستان در تمام ایران منسوخ شده براین اساس نیاز به بازسازی و ارتقا دارد.
وی اضافه کرد: امیدواریم با حضور وزیر ارتباطات بسیاری از مشکلات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات حل و بستر مناسب برای جذب گردشگر و سرمایه گذاری در حوزه گردشگری فراهم شود.
به گزارش ایرنا، محمدجواد آذری جهرمی روز دوشنبه 19 شهریور جهت بررسی وضعیت حوزه های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به آذربایجان غربی سفر کرد و پس از حضور در شورای اداری شهرستان های میاندوآب و اشنویه، در شورای اداری استان آذربایجان غربی حضور می یابد.
شهرستان اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 74 هزار نفر جمعیت دارد.
9870/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.