به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه در این آیین گفت: خدمت در مناطق محروم کاری بسیار دشوار بوده و کارکنان این مناطق نیز با سختی‌های بسیاری مواجه هستند.
سید حسن قاضی زاده هاشمی ادامه داد: در شهرهای توسعه یافته با توجه به امکانات موجود انتظارات مردم نیز بیشتر است و در شهرهای مرزی و کوچک با توجه به امکانات، مردم کم توقع تر و مهربان تر هستند و به همین دلیل خدمت رسانی به این مناطق لذت بخش تر است.
وی افزود: مشکلات نیروی انسانی در کل کشور وجود دارد و سعی داریم با جذب نیروهای متخصص و کارآمد این مشکل را به ویژه در مناطق مرزی حل و فصل کنیم.
وی بیان کرد: منابع دولتی برای توسعه بیشتر زیرساخت‌های پزشکی و درمانی محدود است و در این راستا نیازمند همکاری بیشتر مسوولان محلی و مردم هستیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: فاز توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) نقده در چهار طبقه به مساحت 10 هزار و 80 مترمربع احداث می شود و امیدواریم در سریع ترین زمان ممکن آن را به مدار بهره برداری برسانیم.
جواد آقازاده افزود: چهار بخش داخلی، جراحی، دانپزشکی و عمومی جزو فاز توسعه بوده و 500 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح پیش بینی شده است.
به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روز گذشته میهمان مسوولان آذربایجان غربی است و طرح های بهداشتی را در شوط، چالدران، خوی، اشنویه، ارومیه و پیرانشهر افتتاح کرده است.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.