علی عالیقدر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی عملکرد خود برای برون رفت از وضعیت فعلی اقتصادی را برای مردم بازگو کنند، بیان کرد: استیضاح پشت سر هم وزرای دولت نه تنها نقطه قوتی برای مجلس محسوب نمی شود بلکه این اقدامات دشمنان نظام اسلامی را در رسیدن به اهداف خود امیدوار می کند.
وی افزود: استیضاح پشت سرهم وزرا در بازه زمانی کنونی همانند مسکنی کوتاه مدت با عوارض مخرب عمل می کند.
وی با تاکید بر اینکه همدلی و اتحاد در برون رفت از مشکلات امروز کشور نقش کلیدی دارد، اضافه کرد: اتحاد و همدلی بین سه قوه به معنای سکوت آنان در برابر هم تعبیر نشود.
دبیر حزب اراده ملت در ارومیه با بیان اینکه مردم چشم انتظار ریشه کن شدن فساد در جامعه هستند، گفت: مبارزه جدی با فساد توسط سه قوه، امید را به جامعه باز می گرداند.
وی همچنین با اشاره به حضور رییس جمهوری در مجلس شورای اسلامی برای پاسخ به نمایندگان مجلس، بیان کرد: دکتر روحانی با پاسخ های خود در مجلس شورای اسلامی برای حفظ اتحاد و همدلی از اعتبار خود هزینه داد.
عالیقدر ادامه داد: انتظار می رود جریان مخالف دولت نیز با درک صحیح از وضعیت کشور برای حل مشکلات اقتصادی به جای چوب لای چرخ گذاشتن، همراه و همدل با دولت باشد.
دبیر حزب اراده ملت در ارومیه با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس در شان و منزلت مردم رفتار کنند، گفت: نباید طوری القا شود که استیضاح کنندگان وزرا به دنبال تسویه حساب شخصی هستند.
وی در رابطه با استیضاح وزیر اقتصاد، توضیح داد: در استیضاح وزیر اقتصاد شفافیت کافی وجود نداشت و در این جلسه زندگی شخصی و بخصوص فرزندان افراد به دستاویز نمایندگان تبدیل شد.
به گزارش ایرنا موضع گیری های اخیر نمایندگان ظاهرا حاکی از این است که مجلس نشینان هیچ نقشی برای خود در وضعیت کنونی مملکت و بسترسازی برای عملکرد قوه مجریه قایل نیستند.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.