غلامعلی عرب خدایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مخالفان دولت سهوا یا عمدا همصدا با دشمنان نظام اسلامی عمل می کنند، بیان کرد: دشمن در تلاش برای ناامیدی مردم است و تخریب دولت و القا کردن ناکارآمدی آن در این بازه زمانی دستاوردی جز شاد کردن دشمنان ندارد.
وی با بیان اینکه دولت برای برون رفت از وضعیت فعلی باید به دنبال بهره مندی از مدیران همسو با خود باشد، اضافه کرد: طبیعی است که سیاست های دولت در مناطق توسط مدیران غیرهمسو اجرا نخواهد شد.
رییس جبهه اعتدال کشور با بیان اینکه برخی جریان های سیاسی در همراهی با رییس جمهوری منافع شخصی خود را دنبال می کنند، گفت: تجربه نشان داده است که اگر منافع این جریان های سیاسی تامین نشود، نقش اپوزیسیون را ایفا خواهند کرد.
وی نقد سازنده دولت و ارائه راهکار برون رفت از مشکلات فعلی را ضروری دانست و بیان کرد: مردم از سیاه نمایی و بگم بگم های مسوولان خسته شدند و منتظر رفع مشکلات اقتصادی هستند.
عرب خدایی اضافه کرد: فعالان سیاسی کشور از هر نوع گرایش فکری باید برای دفاع از حق و حقوق ملت ایران گرد هم بیایند و با اتحاد و همدلی بحران ها را پشت سر بگذارند.
وی از مردم خواست تا دولت را در وضعیت اقتصادی کنونی یاری کنند و ادامه داد: راه اندازی کمپین های مختلف برای حمایت از محصولات تولید داخلی می تواند آثار حمله های اقتصادی دشمنان را کاهش دهد.
به گزارش ایرنا دونالد ترامپ در روز 18 اردیبهشت سال جاری خروج کشورش را از توافق هسته ای 1+5 با ایران اعلام و تحریم های اقتصادی دیگری علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کرد.
فعالان سیاسی تخریب دولت و استیضاح پشت سرهم وزرا توسط مجلس شورای اسلامی را حرکت در مسیر اهداف دشمنان کشور عنوان می کنند و بر همدلی و اتحاد برای برون رفت از وضعیت فعلی تاکید دارند.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.