غلامحسین کردستانچی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم والیبال امید آذربایجان غربی پس از مسجل کردن مقام نایب قهرمانی خود، فردا، پنجشنبه در آخرین روز این مسابقات برای رسیدن به مقام قهرمانی به مصاف تیم گلستان می رود.
وی بیان کرد: صعود این تیم به فینال این مسابقات در حالی به دست آمده است که بازیکنان آن زمان کافی برای انجام تمرین ها در اختیار نداشتند.
وی با اشاره به اینکه این تیم هیچ یک از بازیکنان ملی پوش خود را در ترکیب نداشت، گفت: رضا زرندی سرمربی اهل میاندوآب در حالی هدایت این تیم را بر عهده گرفت که بسیاری از مربیان استان از هدایت این تیم سرباز زدند و بسیاری از متخصصان والیبال استان نیز اعتقاد داشتند که این تیم در مرحله مقدماتی حذف می شود. دبیر هیات والیبال آذربایجان غربی اضافه کرد: تیمی که هیچ انتظاری از آنها وجود نداشت با صعود به فینال رقابت های امیدهای کشور موفقیت بزرگی را کسب کرده است و این امر جای بسی تقدیر و تشکر دارد.
وی گفت: تیم والیبال امید استان با کسب 2 پیروزی مقابل تیم های خراسان رضوی و آذربایجان شرقی و 2 شکست در برابر توابع تهران و گلستان جواز حضور در جمع چهار تیم را کسب کرده بود.
به گزارش ایرنا مرداد ماه امسال تیم والیبال جوانان استان با قبول سه شکست و یک پیروزی از راهیابی به مرحله دوم مسابقات قهرمانی کشور بازماند.
امسال تیم والیبال دختران نوجوان آذربایجان غربی نیز در دیدار فینال با کسب پیروزی مقابل چهار محال و بختیاری بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی کشور جای گرفت.
تیم والیبال نوجوانان پسر آذربایجان غربی نیز طی سال های 1394 و 1395 عنوان قهرمانی ایران را کسب کرده بود.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.