رسول بابازاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این نمایشگاه شامل 180 غرفه از استان های مختلف کشور است، افزود: بیشترین تعداد شرکت کنندگان در این نمایشگاه متعلق به استان های تهران و قم است.
بابازاده ادامه داد: تمامی استان های کشور از جمله البرز، تهران خراسان رضوی، قم، گیلان، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به برنامه های جنبی این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: نقد کتاب، معرفی شخصیت ها، برپایی کارگاه های نقاشی، قصه گویی برای کودکان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پرپایی غرفه دل در مورد بیان احساسات و عواطف و برپایی کارگاه های آموزشی از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه است.
وی افزود: شانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه با همکاری موسسه نمایشگاه های تهران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرمانداری، استانداری آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه و همچنین انتظامی استان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا شانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه از 20 لغایت 25 شهریور در محل نمایشگاه های دایمی بین المللی پارک جنگلی ارومیه برگزار خواهد شد و زمان بازدید ازاین نمایشگاه صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 1٦ الی 19 خواهد بود.
پانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه سال گذشته از تاریخ ٢٨ شهریورماه لغایت سه مهرماه با ٣٠ درصد تخفیف در محل سالن نمایشگاهی مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه برگزار شد.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.