امام جمعه ماکو گفت:  زمینه های تسهیل بخشی امورات اداری تولید کنندگان فراهم شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام ایوب رنجبری در بخشی از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ماکو در نگاهی کوتاه و تحلیلی بر بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با بیان اینکه عدالت، پاکدامنی و همپا شدن با مردم زمینه های کلیدی در گشایش مشکلات جامعه است افزود:  مسئول نباید فکر کند، کار فقط باید در وقت اداری باشد بلکه در قبال، قبول مسئولیت باید شبانه روز به خدمت بی منت مردم بپردازد.
خطیب نماز جمعه ماکو تاکید کرد: هفته دولت زمان خوبی برای ارزیابی عملکرد دولت بود در این روز دولتمردان به بیان عملکرد خود و اداره به مردم پرداختند.
امام جمعه ماکو مسئولین دولتی را بر کشتی گیران میدان اقتصادی اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و غیره تشبیه کرد و گفت: مسئولین با تدبیر، به امورات کاری رسیدگی کند.
وی بر مبارزه با مفسدان اقتصادی با مبنا قرار دادن عدالت، دقت و سرعت تاکید کرد و گفت: زمینه های تسهیل بخشی تولید کنندگان در فرایندهای اداری باید فراهم شود لذا کم اهمیتی به مشکلات تولید کنندگان وضعیت اقتصاد را وخیم تر خواهد کرد. 
امام جمعه ماکو با تاکید براینکه سرنوشت کشور به برجام گره زده نشود افزود: مذاکره با ملل و کشور های اروپایی باید پیگیری شود ولی این مذاکرات باید به نفع کشور ایران باشد.
حجت الاسلام رنجبری، خام فروشی، کم کاری در ورود جدی به تکنولوژی ها و فناوری های نوین روز را یکی از علل رکود اقتصادی یاد کرد و گفت: ملت در کنار مسئولین حرکت کنند و اجازه ندهند بدعهدی ها تکرار شود.
وی تاکید کرد: اتحاد و انسجام بین مسئولین به گونه ای باشد که اختلافات و تناقصات مابینشان در فضای مجازی مطرح نشود زیرا این کار نگرانی مردم نسبت به نظام و انقلاب را فراهم خواهد کرد.
خطیب نماز جمعه ماکو خانواده را سلول اساسی و بنیادین جامعه یاد کرد و افزود: اگر خانواده ها پویا و باشد جامعه پویا را شکل خواهند داد.
امام جمعه ماکو خاطرنشان کرد: باید به این واقعیت توجه کنیم‌ که کودکان از بزرگان می آموزند پس استحکام بنیه های خانواده جز با پرورش کودکانی با ایمان امکان پذیر نخواهد بود.
وی بازنشسته ها را گنجینه های تجارت و اندیشه یاد کرد و گفت: این دلیل نمیشود که این افراد را باز به کار و پست اداری بگیرند بلکه باید این عزیزان در کنار نیروهای کار جوان نقش مشاور را ایفا کنند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.