بابک مرادزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین مرحله اردوی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان برای حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی 2019 جهان در آمریکا، از 28 مردادماه در کمپ تیم های ملی آغاز شده است.
وی بیان کرد: پس از اتمام تمرینات 11 وزنه بردار گروه اول (28 مردادماه تا 5 شهریورماه) 9 وزنه بردار دیگر در قالب گروه دوم از چهارشنبه / هفتم شهریورماه/ تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کرده اند.
وی با اشاره به اینکه این اردو تا 15 شهریور ماه جاری ادامه دارد، گفت: بر اساس اعلام فدراسیون محمد ارسلانی در کنار ابوالفضل جمعه پور از خوزستان در دسته 67 کیلوگرم، فرهاد اکبری از مازندران در دسته 81 کیلوگرم، پوریا اسکندرزاده از تهران در دسته 96 کیلوگرم، مسعود نصرتی از اردبیل در دسته 96 کیلوگرم، محمدرضا صادقی از کردستان در دسته 102 کیلوگرم، مجتبی موسویان از خوزستان در دسته 102 کیلوگرم، پارسا موسوی از فارس در دسته 102 کیلوگرم و حسین رمضان نژاد از مازندران در دسته به اضافه 102 کیلوگرم 9 وزنه بردار حاضر در گروه دوم این اردو هستند.
شاهو جوانمردی و محسن سلطانی به عنوان مربیان ادواری در کنار امینی فرد سرمربی تیم ملی نوجوانان در اردو حضور دارند.
به گزارش ایرنا اوایل مرداد ماه امسال نیز چهار ورزشکار نونهال استان به نام های احسان سپهری، شایان چاپاش، شایان احمدنژاد و امیرحسین اصلانی در اردوی انتخابی تیم ملی در راستای ترسیم افق چشم انداز فدراسیون وزنه برداری برای آماده سازی نفرات برتر جهت حضور در المپیک 2018 حضور داشتند.
سال گذشته با تجهیز و ساماندهی هشت خانه وزنه برداری آذربایجان غربی در شهرهای ارومیه، تکاب، سلماس، شوط، خوی، میاندوآب، مهاباد و پیرانشهر بستر مناسبی برای پیشرفت این رشته ورزشی فراهم شده است.
شهریور ماه سال گذشته 'علی میری' جوان 22 ساله و وزنه بردار ملی پوش دسته 85 کیلوگرم اهل ارومیه با مهار 361 کیلوگرم وزنه در مجموع یک و 2 ضرب مقام سوم مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در ترکمنستان را به دست آورد.
علی میری در مسابقات جهانی 2015 لهستان نیز درحرکت یک ضرب با ثبت رکورد 150 کیلوگرم در جایگاه دوم ایستاد و در 2 ضرب با رکورد 182 کیلوگرم قهرمان شد و در مجموع با رکورد 332 بر سکوی نایب قهرمانی جهان ایستاد.
این ورزشکار امسال به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ دست حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را از دست داد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.