فرماندار خوی گفت : خوی را به بهشت سرمایه گذاران داخلی و خارجی تبدیل می کنیم‌.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محمد عابدی در نشست اقتصادی سفرای کشورهای بلغارستان ، چک و تاجیکستان با فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران خوی اظهار کرد: شهرستان خوی با داشتن ظرفیت های ارزشمند در بخش ریلی ، هوایی ، کشاورزی ، دامپروری ، مرز، معادن ، کارخانجات سیمان و نساجی و مقبره شمس و اماکن تاریخی می تواند به قطب سرمایه گذاری کشور تبدیل  شود .
وی بابیان اینکه در صدد هستیم با رفع موانع موجود خوی را به بهشت سرمایه گذاری کشور تبدیل کنیم تصریح کرد : کارهای زیر بنایی خوبی در این زمینه انجام شده است که در آینده نزدیک اجرایی خواهند شد .
فرماندار خوی ادامه داد : مجموعه فرمانداری و استانداری از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در حوزه های  مختلف استقبال نموده و معافیت ها و امکانات خوبی را برای سرمایه گذاران در نظر گرفته اند .
وی خوی را در تولید عسل و تخمه آجیلی آفتابگردان قطب اول کشور عنوان کرد و گفت : در تولید آلبالو هم شهر فیرورق قطب تولید این محصول است . 
فرماندار خوی تصویب منطقه ویژه اقتصادی خوی را اقدام قابل تحسین برای ارتقا سطح اقتصادی شهرستان عنوان کرد و گفت: باهمکاری استاندار سرمایه گذاری در سطح استان بخصوص شهرستان خوی بشدت آغاز شده و تلاش می شود در بخش سرمایه گذاری در کمترین زمان ممکن مجوزها صادر شود .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.