مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از لحاظ جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در تقویم جشنواره های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد محمدپور در آئین اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران گفت: این جشنواره در تقویم برنامه های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته و با حمایت اهالی فرهنگ و هنر و همراهی این اداره کل با قدرت ادامه خواهد داشت و تلاش خواهیم کرد با بهره مندی از تمامی ظرفیت ها این جشنواره در سالهای آتی نیز به نحو شایسته در این شهرستان برگزار شود. 
وی با اشاره به پیشینه فرهنگی و تاریخی منطقه ارسباران و شهرستان اهر اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی مطلوب بتوانیم از این ظرفیت ویژه هنری در شناساندن منطقه و اعتلای جایگاه هنری آن تلاش مضاعف کنیم.
محمدپورافزود: جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران با خلاقیت ویژه ای که در خود دارد می تواند در رشد و شکوفایی استعدادهای هنری منطقه کمک شایانی کند.
وی یاد آور شد: با وجود برگزاری و تعدد  جشنواره های فرهنگی و هنری در سطح استان به این جشنواره اهتمام ویژه داریم و در این راستا طی سال 96 از محل اعتبارات استانی و وزارت فرهنگ حدود نود میلیون تومان اعتبار به این جشنواره اختصاص داده شد و در سال 97 هم همین کمک را خواهیم کرد و امیدواریم خود شهرستان نیز بیش از پیش کمک و همراهی داشته باشد . 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از اقدام ارزشمند دست اندرکاران جشنواره در تجلیل از دو هنرمند پیشکسوت و اثرگذار در حوزه تئاتر استان، استاد خسرو پایاب و دکتر علی بالاگر ، اینگونه نکوداشت ها  را موجب دلگرمی اهالی هنر و خدمتگذاران این عرصه عنوان کرد . 
وی یادآور شد: برای این جشنواره 178 اثر از 52 شهر و 30 استان کشور واصل شده و 4 اثر از شهرستان اهر و 3 اثر از شهرهای استان قابل توجه بود که امیدواریم در آینده پیش از پیش شاهد درخشش هنر تئاتر منطقه ارسباران باشیم. 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.