مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اهر از اجرای طرح هادی در ۳۶ روستای این شهرستان خبر داد و گفت: در همه‌ی ۱۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار اهر مطالعه‌ی طرح هادی انجام شده و در هفت روستا نیز طرح هادی مورد بازنگری قرار گرفته است. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هادی رحیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به تخصیص قیر رایگان برای آسفالت روستاها، بیان کرد: ۲۲ روستا از محل قیر رایگان آسفالت شده و این طرح در ۱۶ روستا نیز در حال اجراست. 
وی در خصوص عملکرد برنامه‌ی بنیاد مسکن شهرستان اهر در خصوص بهسازی مساکن روستایی، اظهار کرد: ۵۶۰۰ واحد مسکونی روستایی تاکنون بهسازی، ۱۶۶۷ واحد مسکونی شهری بازسازی و ۳۷۴۴ واحد مسکونی روستایی بازسازی شده است. 
به گفته‌ی رحیمی، برای ۱۸ هزار و ۷۷۰ واحد مسکونی وام قرض الحسنه به منظور تعمیر مسکن شهری و روستایی و برای ۲۰۰ واحد مسکونی در اهر وام بلاعوض پرداخت شده است. 
وی صدور ۷۳۰۰ جلد سند مالکیت روستایی، احداث ۹۶۶ واحد مسکونی شهری و افزایش ۱۰۰ هکتاری محدوده روستا را از دیگر بخش‌های عملکرد بنیاد مسکن شهرستان اهر عنوان کرد. 
وی در پایان با اشاره به احداث برج‌های ۳۱۲ واحد و دو قلوی ارسباران در شهرستان اهر، گفت: بلوک A تا پایان امسال تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
گفتنی است، شهرستان اهر یک بخش، شش دهستان، ۲۰۲ روستا، ۹۹۱۹ خانوار روستایی، ۳۳ هزار و ۱۸۸ نفر جمعیت‌ روستایی، ۳۱ روستای بالای ۱۰۰ خانوار و ۲۲ روستا با ۵۰ تا ۱۰۰ خانوار جمعیت دارد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.